AudiClub [Latvia]



START.LV
Top.LV
PULS.LV Professional statistical system


















AudiClub [Latvia]
Meklēt    Reģistrēties   Ieiet 

увеличить клиренс
Lapa 1 no 2
Uz lapu 1, 2  Nākošais  
Ierakstīt jaunu tēmu   Atbildēt uz tēmu    AudiClub [Latvia] Forumu Saturs -> Ritošā
Skatīt iepriekšējo tēmu :: Skatīt nākošo tēmu  
Autors Ziņojums
RKB


Pievienojies: 25 Sep 2006
Ieraksti: 903
Atrašanās vieta: Rīga

IerakstsIerakstīts: 23:28, 17-Jul-2007, Tue    Ieraksta virsraksts: увеличить клиренс Atbildēt citējot

Кто занимался этим поделитесь опытом.

Низковато мне, а то в Россию ехать, надо приподнять чтоб хоть в жигулевской калие не сидеть

(смысл кваттро пропадает, как только машина ложится на пузо)

_________________
B4 1.9 TD
С4 A6 2.5 TDI quattro
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
SKRY


Pievienojies: 11 Dec 2006
Ieraksti: 886

IerakstsIerakstīts: 01:10, 18-Jul-2007, Wed    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

ja mogu podelitsa pri vstre4e Smile tolko do voskresenja, ja v rossiju na 2 nedeli ujezzaju
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Send email
SKRY


Pievienojies: 11 Dec 2006
Ieraksti: 886

IerakstsIerakstīts: 01:27, 18-Jul-2007, Wed    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Xota ja neznaju, stoit li radi odnoj poezdki v rosiju tak delatj Wink 4to bi polnocenno podnatj, bez uwerba v uprovlajemosti, nuzno zamenitj vse 4 pruzini na originalnije ( esli u teba sport podveska) , na zadnih amorteraj-stojkax, kolca na kotorih stojat pruzini, vvarivajew na 0,5-1 sm viwe , no tam glavnoje ne pereborwitj, mne podnimali na 1 sm, do sih por zopu opustitj ne mogu Smile esli kolca ne perevarivatj, to posle zameni pruzin , nos zna4itelnej budet zadran, i esli 4to to podkladivatj pod amorteri, to ne budet stabilnosti na bolwoj skorosti. Mne postojanno govorat, 4to na podnatih ta4kah kidajet zadnicu i 4to pri vhode v povorot ee zakladivajet na bok, no skolko ja ne ganal, ni4ego podobnogo ne nabludalosj Wink nu kogda v povorod 90% zahodiw pri skorosti v 120 km, raznica na4inajet 4ustvovatsa, no ja takim ne zanimajusj, tak 4to mne pofigu, zato po govnu raznomu katatsa stalo zna4itelnej prijatnej Razz
da, i ja eto delal na 2.5 tdi quattro 96 avant , mozet na auduxax bolee novih drugaja podveska i tam nuzno iskatj drugije rewenija...

_________________
Не стоит бегать от снайпера - умрёшь уставшим!
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Send email
S


Pievienojies: 20 Dec 2004
Ieraksti: 1934
Atrašanās vieta: quattro team

IerakstsIerakstīts: 02:08, 18-Jul-2007, Wed    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Na zadnie martjori vstavljaesh koljco pod opornuju chashku pruzini, v perednie rezinovie vstavki v pruzinu. Na odnu poezdku tochno hvatit.
_________________
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Apmeklēt autora mājas lapu
PbICb
Site Admin


Pievienojies: 10 Dec 2004
Ieraksti: 2748
Atrašanās vieta: quattro team Рига - Лиелварде

IerakstsIerakstīts: 09:31, 18-Jul-2007, Wed    Ieraksta virsraksts: Re: увеличить клиренс Atbildēt citējot

RKB rakstīja:
Кто занимался этим поделитесь опытом.

Низковато мне, а то в Россию ехать, надо приподнять чтоб хоть в жигулевской калие не сидеть

(смысл кваттро пропадает, как только машина ложится на пузо)

IMHO i sobstvennij opit...
Pri uvelichenii klirensa pojavljajut'sja pljusi i minusi...
U menja eto poluchilos' samo soboj...
Lopnuli operednii pruzhini - postavil b/u ot allroada 2.5TDi, v itoge morda zadralas'na 3 cm...
Zadnjuju chast' poluchilos' gramatno podnjat' tol'ko posle gramotnoj pereborki i regulirovki zadnego mosta. Sejchas klirens okolo 18cm...
Pljusi - real'no uvelichilas' prohodimost' po bezdorozh'ju i snegu...
MINUS!!!! - oshjutimo postradala ustoichivost' na doroge pri povorotah i obgonah. Mashina kak bi medlennej/inertnej reagirujet na manjovri.

Vstavki pod pruzhini ne rekomenduju, t.k :
1) TO vozmozhno ne projdjosh';
2) Jest' shans prezhdevremennogo razrushenija ammortizatora pri prol'jot a jami...

Razve tol'ko vitachivat' special'nije chashki v mesto original'nih (mezhdu pruzhinoj i kuzovom). T.e. starije snimajut'sja (ili pokupajut'sja/odalzhivajut'sja b/u), vezut'sja k tolkovomu slesorju kotorij s kuska metalla vitochit/izgotovit chashki na 20-30mm tolshe original'nih.

S drugoj storoni, eS na svojej A6 (C4) 2.5TDi q s original'nim klirensom i pri sovsem ne bol'shoj pomoshi sapjorskoj lopatki (i to iz-za togo, chto bil na letnej shossejnoj rezine) proshol po uslovijam polnogo bezdorozh'ja
( http://www.audi-club.lv/forum/files/off_road_v_okrestnostjah_lielvarde_by_pbicb_and_s_038_305.jpg
http://www.audi-club.lv/forum/files/off_road_v_okrestnostjah_lielvarde_by_pbicb_and_s_046_884.jpg ) ne huzhe mojej pripodnjatoj starushki A200q.
Bol'shej chast'ju delo ne v klirense, a v prokladke mezhdu ruljom i siden'jem i rezine.

_________________

VW GOLF IV 1.9TDI (AJM) 4 motion 2001/2002
TOYOTA PROACE VERSO
Всё возможо - если истинно желание!
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Apmeklēt autora mājas lapu
SKRY


Pievienojies: 11 Dec 2006
Ieraksti: 886

IerakstsIerakstīts: 10:58, 18-Jul-2007, Wed    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Vidimo u S ne zanizennaja podveska, a takaja ze kak u normalnoj A6, potomu 4to ja na svojej, kogda kupil, ne mog daze menta spokojno pereexatj. °U mena daze v komplektacii napisanno bilo, 4to podveska zanizena na 40 mm .
PbICb esli ne sekret, skolko stoili pruzino ot allroad?

_________________
Не стоит бегать от снайпера - умрёшь уставшим!
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Send email
SiR-M
Site Admin


Pievienojies: 10 Dec 2004
Ieraksti: 8320
Atrašanās vieta: quattro team

IerakstsIerakstīts: 11:22, 18-Jul-2007, Wed    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

На поездку можно и резиновые вставки, если навсегда - менять пружины.
_________________

C4 Avant quattro AAH LPG // SABi SDS
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Apmeklēt autora mājas lapu
Thomas


Pievienojies: 23 Oct 2006
Ieraksti: 7814

IerakstsIerakstīts: 13:55, 18-Jul-2007, Wed    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

IMHO,ya by tow rezinki v pruwini votknul...oni kopejki stoyat...a effekt na lico.
_________________
coupe quattro '93
80 turbo quattro '83
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
S


Pievienojies: 20 Dec 2004
Ieraksti: 1934
Atrašanās vieta: quattro team

IerakstsIerakstīts: 18:13, 18-Jul-2007, Wed    Ieraksta virsraksts: Re: увеличить клиренс Atbildēt citējot

PbICb rakstīja:

Vstavki pod pruzhini ne rekomenduju, t.k :
1) TO vozmozhno ne projdjosh';
2) Jest' shans prezhdevremennogo razrushenija ammortizatora pri prol'jot a jami...

Ne soglasen. V junosti, na trjoh svoih mashinah (A80 2.2 quattro 84, coupe 2.2 86 i A100 2.2 8Cool vstavljal koljca, t.e. otrezki trubi podhodjasego diametra pod chashku na ammortizatore v kotoruju upiraetsja pruzina. Uvelichival prosvet na 30mm. S uchjotom podsevshih iz-za vozrasta pruzin mashina poluchalasj vishe originala dumaju na 10-20mm. Chto ne neslo dopolniteljnoj nagruzki na ammortizator i t.d. A s TO problem voobse s etim ni kogda ne bilo. S peredi chashka privarena, poetomu prishlosj obojtisj rezinovimi vstavkami v pruzini.

_________________
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Apmeklēt autora mājas lapu
Thomas


Pievienojies: 23 Oct 2006
Ieraksti: 7814

IerakstsIerakstīts: 18:23, 18-Jul-2007, Wed    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

eti vstavki v pruwiny,dejstvitel'no oni zastavlyayut vytashit' na TO,esli zamechayut:) nu a zdes'-to rech' pro poezdku 1 Very Happy
_________________
coupe quattro '93
80 turbo quattro '83
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
RKB


Pievienojies: 25 Sep 2006
Ieraksti: 903
Atrašanās vieta: Rīga

IerakstsIerakstīts: 23:54, 18-Jul-2007, Wed    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

ну не на совсем одну поездку, меня в принципи мой стандартный провисший клиренс не устраевает, ибо не редко выезжаю за город.

Резинки вставлять не хочу, много е*ли, толку мало ...но придется походу)
Вариант с кольцами нравится, опять же, где их взять.
Пружины - какие, где?
Время мало на это дело, в первую очередь интересен наиболее быстрый и конкретный вариант.

просто вижу у многих лауку-варианты, как поднимают интересно...

Спасибо. Ещё варианты есть?

_________________
B4 1.9 TD
С4 A6 2.5 TDI quattro
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
PbICb
Site Admin


Pievienojies: 10 Dec 2004
Ieraksti: 2748
Atrašanās vieta: quattro team Рига - Лиелварде

IerakstsIerakstīts: 10:11, 19-Jul-2007, Thu    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

SKRY rakstīja:
PbICb esli ne sekret, skolko stoili pruzino ot allroad?
Na shrote v ulbrroke... kazhis' bilo 40Ls za paru... Novije na moju stoili 63Ls shtuka.
Pro allroad ja vozmozhno i sp**nul... Pomnju tochno q, 2.5TDi, Avant, C5 kuzov.

_________________

VW GOLF IV 1.9TDI (AJM) 4 motion 2001/2002
TOYOTA PROACE VERSO
Всё возможо - если истинно желание!
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Apmeklēt autora mājas lapu
RKB


Pievienojies: 25 Sep 2006
Ieraksti: 903
Atrašanās vieta: Rīga

IerakstsIerakstīts: 00:54, 21-Jul-2007, Sat    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

кстати, у седана с универсалом задние стоики взаимозаменяемые?
_________________
B4 1.9 TD
С4 A6 2.5 TDI quattro
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
S


Pievienojies: 20 Dec 2004
Ieraksti: 1934
Atrašanās vieta: quattro team

IerakstsIerakstīts: 00:40, 22-Jul-2007, Sun    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Na C4 odinakovie 99% Rolling Eyes
_________________
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Apmeklēt autora mājas lapu
SKRY


Pievienojies: 11 Dec 2006
Ieraksti: 886

IerakstsIerakstīts: 10:37, 07-Aug-2007, Tue    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

Blin postavil 2x kamernije amorteri na peredok, klirens peredka umenwilsa ;/ i off road from russia ne prowel ;/ denj lesovoza zdal v ego kolee Smile) kak vernutj pered na mesto bez rezinovih podkladok? nu i zameni amorterov
_________________
Не стоит бегать от снайпера - умрёшь уставшим!
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Send email
Rādīt ierakstus intervālā:   
Ierakstīt jaunu tēmu   Atbildēt uz tēmu    AudiClub [Latvia] Forumu Saturs -> Ritošā All times are GMT + 3 Hours
Uz lapu 1, 2  Nākošais
Lapa 1 no 2

 
Pāriet uz:  
Tu nevari ierakstīt jaunu tēmu šajā forumā
Tu nevari atbildēt uz tēmām šajā forumā
Tu nevari labot savus ierakstus šajā forumā
Tu nevari dzēst savus ierakstus šajā forumā
Tu nevari piedalīties balsošanā šajā forumā
You can attach files in this forum
You can download files in this forum

All logos and trademarks in this site are property of their respective owner
2002-2007 (C) Latvijas Audi Klubs
Powered by AudiClub Latvia