Skatīt iepriekšējo tēmu :: Skatīt nākošo tēmu |
Autors |
Ziņojums |
Artem
Pievienojies: 08 May 2005 Ieraksti: 4138 Atrašanās vieta: quattro team
|
Ierakstīts: 09:55, 05-Sep-2008, Fri Ieraksta virsraksts: |
|
|
vairis rakstīja: | Mūsas trasē tomēr ar audi ir labāk, bet japošku pārsvars ir nonoliedzams vadāmībā pa asfaltu.
|
Did he describe, why ???? |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
|
vairis
Pievienojies: 12 Jul 2005 Ieraksti: 5010 Atrašanās vieta: quattro team, uk
|
Ierakstīts: 10:06, 05-Sep-2008, Fri Ieraksta virsraksts: |
|
|
Artem rakstīja: | vairis rakstīja: | Mūsas trasē tomēr ar audi ir labāk, bet japošku pārsvars ir nonoliedzams vadāmībā pa asfaltu.
|
Did he describe, why ???? |
Nezinu, varbūt tāpēc, ka vacā lamata kārtējo reizi neizturēja...
Ir man video, verās tas atmo tā, ka daļa turbinieku nobāl _________________
|
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
|
Artem
Pievienojies: 08 May 2005 Ieraksti: 4138 Atrašanās vieta: quattro team
|
Ierakstīts: 10:08, 05-Sep-2008, Fri Ieraksta virsraksts: |
|
|
Или все же проблема в том, что Субару на грунту нехватает жесткости центрального диффера. |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
|
vairis
Pievienojies: 12 Jul 2005 Ieraksti: 5010 Atrašanās vieta: quattro team, uk
|
Ierakstīts: 10:11, 05-Sep-2008, Fri Ieraksta virsraksts: |
|
|
Artem rakstīja: | Или все же проблема в том, что Субару на грунту нехватает жесткости центрального диффера. |
Nezinu gan, man domāt, ka RA tādas problēmas nav. _________________
|
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
|
skudris1
Pievienojies: 02 Mar 2008 Ieraksti: 483 Atrašanās vieta: Visur kur ir Q
|
Ierakstīts: 23:31, 05-Sep-2008, Fri Ieraksta virsraksts: |
|
|
Nezinu bet speeciigie japoshku autinhi nemaz nenonaak eiropaa.Un kuri nonaak tie visvaajaakaas versijas. |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
|
vairis
Pievienojies: 12 Jul 2005 Ieraksti: 5010 Atrašanās vieta: quattro team, uk
|
Ierakstīts: 00:12, 06-Sep-2008, Sat Ieraksta virsraksts: |
|
|
skudris1 rakstīja: | Nezinu bet speeciigie japoshku autinhi nemaz nenonaak eiropaa.Un kuri nonaak tie visvaajaakaas versijas. |
STI RA ir, Spec-C arī, vēl kaut kādas versijas, tommi makkinen edition un tā _________________
|
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
|
skudris1
Pievienojies: 02 Mar 2008 Ieraksti: 483 Atrašanās vieta: Visur kur ir Q
|
Ierakstīts: 00:22, 06-Sep-2008, Sat Ieraksta virsraksts: |
|
|
EVO FQ400 400 paari zs standartaa ielas.Subaru B22.Nissan skyline GTR32,33,34,un jaunais 35.GTR32 1991 standartaa 300zs vieglais kuzavs,4x4,atrums standartaa 320 kmh.Pilniigi paarbuuveets dragreisam 402 atraakais uk nhem 7.8 sek taa videeji dabuu aaraa zem 9.Tie ir tikai kas naaca 4x4 versijaa.Skyline 34,35 laikam nenaaca 4x4 par 33 neesmu paarliecinaat.Veel viena tilta varu uzskaitiit populaaraakaas.Audi nobaal. |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
|
vairis
Pievienojies: 12 Jul 2005 Ieraksti: 5010 Atrašanās vieta: quattro team, uk
|
Ierakstīts: 00:36, 06-Sep-2008, Sat Ieraksta virsraksts: |
|
|
skudris1 rakstīja: | EVO FQ400 400 paari zs standartaa ielas.Subaru B22.Nissan skyline GTR32,33,34,un jaunais 35.GTR32 1991 standartaa 300zs vieglais kuzavs,4x4,atrums standartaa 320 kmh.Pilniigi paarbuuveets dragreisam 402 atraakais uk nhem 7.8 sek taa videeji dabuu aaraa zem 9.Tie ir tikai kas naaca 4x4 versijaa.Skyline 34,35 laikam nenaaca 4x4 par 33 neesmu paarliecinaat.Veel viena tilta varu uzskaitiit populaaraakaas.Audi nobaal. |
Es pat nezinu, vai ir korekti šos auto salīdzināt ar ielas, RA, Spec-c, ja, tie ir ielas auto, tikai ļoti pietuvināti rallija auto, hz, tik smalki es to nezinu. _________________
|
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
|
skudris1
Pievienojies: 02 Mar 2008 Ieraksti: 483 Atrašanās vieta: Visur kur ir Q
|
Ierakstīts: 00:43, 06-Sep-2008, Sat Ieraksta virsraksts: |
|
|
Tos kurus es uzskaitiiju jaudas zinhaa vinhi praktiski ir liekami uz trases.Nezinu ar kaadaam jaudaam brauc rallijaa bet rallijam piekari visu citu paarlasa.Skyline vispaar nekad nav naacis araa ar eiropas puses stuuri. |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
|
skudris1
Pievienojies: 02 Mar 2008 Ieraksti: 483 Atrašanās vieta: Visur kur ir Q
|
Ierakstīts: 00:48, 06-Sep-2008, Sat Ieraksta virsraksts: |
|
|
Jums te bija rumbulaa ford ka ja nemaldos iedziits.Te ir toyota glanza 1.3 turbo 130 zs.Vinsh ir mazaaks nekaa mini bet no vinha var izcelt 300 un vairaak zs.190 zs taads triperis uz 200 metriem izceert 400zs skyline |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
|
vairis
Pievienojies: 12 Jul 2005 Ieraksti: 5010 Atrašanās vieta: quattro team, uk
|
Ierakstīts: 00:58, 06-Sep-2008, Sat Ieraksta virsraksts: |
|
|
Neh*j pa tukšo pļurksēt, vajag _________________
|
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
|
skudris1
Pievienojies: 02 Mar 2008 Ieraksti: 483 Atrašanās vieta: Visur kur ir Q
|
Ierakstīts: 01:08, 06-Sep-2008, Sat Ieraksta virsraksts: |
|
|
Jaa piektdiena |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
|
GUS
Pievienojies: 08 Oct 2005 Ieraksti: 1192 Atrašanās vieta: Ireland,Tullamore
|
Ierakstīts: 23:23, 20-Nov-2008, Thu Ieraksta virsraksts: |
|
|
Всем кто дочитает до конца-очень позновательно
У человека была не просто S4.
http://www.audi-club.ru/forum/showthread.php?t=129320 _________________ Иногда телесные повреждения помогают восприятию бытия и исправляют мировоззрение (c)Soldier
UrS6 |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
|
Boris
Pievienojies: 30 Mar 2006 Ieraksti: 2405 Atrašanās vieta: Рига, Иманта; Саулкрасты; Елгава
|
Ierakstīts: 20:15, 11-Apr-2010, Sun Ieraksta virsraksts: |
|
|
Настоящий прогресс
Audi A4 3.2 FSI quattro, BMW 330i xDrive, Mercedes-Benz C 280 4Matic и Saab 9-3 Aero XWD
Александр ДИВАКОВ, Олег РАСТЕГАЕВ
Авторевю / 2009 год / №8 (425)
_________________ AUDI 100 '92 2.3 (AAR) - SOLD, DEAD LPG
AUDI A6 AVANT quattro '97 2.8 30V (ACK) - SOLD LPG
AUDI A3 '03 1.9 TDI (ASZ 131Hp) - STOLEN
SEAT LEON Top Sport 4x4 '03 1.9 TDI (ARL 150Hp) - SOLD
VW Sharan 4motion '06 2.8 VR6 (AYL) - SOLD LPG
SEAT Altea 4 freetrack '12 2.0 TDI (CFHC 140Hp + chip)
AUDI A6 quattro ’08 3.2 FSI (AUK) - SOLD
AUDI A6 quattro ’11 3.0 TDI (CDYA) |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
|
Stash
Pievienojies: 26 Apr 2009 Ieraksti: 99 Atrašanās vieta: Riga
|
Ierakstīts: 00:28, 12-Apr-2010, Mon Ieraksta virsraksts: |
|
|
Думаю что у EVO, сейчас ауди замутил Sport Differential... мне кажется это что то на уровне EVO |
|
Atpakaļ uz sākumu |
|
|
|