AudiClub [Latvia]



START.LV
Top.LV
PULS.LV Professional statistical system


















AudiClub [Latvia]
Meklēt    Reģistrēties   Ieiet 

a6, c5, 2.4 AGA motors nelec
Lapa 1 no 1
 
Ierakstīt jaunu tēmu   Atbildēt uz tēmu    AudiClub [Latvia] Forumu Saturs -> Dzinējs. Benzīns
Skatīt iepriekšējo tēmu :: Skatīt nākošo tēmu  
Autors Ziņojums
Kriņģelis


Pievienojies: 25 Feb 2014
Ieraksti: 1
Atrašanās vieta: Lauki

IerakstsIerakstīts: 23:54, 25-Feb-2014, Tue    Ieraksta virsraksts: a6, c5, 2.4 AGA motors nelec Atbildēt citējot

Varbūt, ka kādam mans stāsts noderēs. Visbeidzot, šodien izdevās pielaist savu pelēci. Stāsts tāds- biju aizbraucis līdz veikalam, atgriezos pēc pāris stundām, nelec. Startēju, startēju, bet neko vairāk par pāris šķaudieniem izpūtējā nedabūju. Ak, jā vēl arī tukšu aķi. Pa velti nomainīju hollu un atklāju galīgi izdilušas vakuuma šlangas. Pie kompja nodiagnosticēt netiku, iztiku ar informāciju sagrābstītu pa internetu. Pats pamatīgi nokrāmējos, tāpēc pārpublicēju šo rakstu- savu pieredzi vairākos portālos, lai vieglāk iegūglēt.

Pateicoties informācijai krievu audi forumā http://www.audi-club.ru/forum/showthread.php?t=181882 ietaupīju laiku un naudu uz tukšiem minējumiem.
Viss sīki un smalki aprakstīts augstāk pievienotajā linkā. Man personīgi pietika ar holla, temperatūras devēja nomaiņu un droseles iztīrīšanu. Nezinu, kurš no šiem punktiem palīdzēja, bet pēc vairrākkārtējas neatlaidīgu startēšanas mēģinājumu sērijas negribīgi pieleca.
Rezumējot- kompis kļūdas neuzrādot, vai arī, ja uzrādot, tad saistībā ar droseli, vai lambdu. nezinu, pie kompja neslēdzu. Bija pušu vakuuma trubas, bet tām nekāda baigā loma nav, cik saprotu, jo tur tiek regulēts tikai atgāžu novade. Varbūt, ka kļūdos, neesmu speciālists un esmu skops, tādēļ skrūvēju pats. Smile Atgāžu trubas bija aizaugušas galīgi ciet, plus visam pa vidu atradās kaut kāda balta, pretīgi smirdoša žļorga. Atgāžu gofrētās trubiņas lūzt kā špicki. Temperatūras devēju ir pavisam vienkārši nomainīt, turās viņš uz sprūdas principa. Google parādīs, kur meklēt.

Kontakti mirka dzesēšanas šķidrumā, tātad bija laiks mainīt.


Tālāk droseles tīrīšana... Kur to atrast, arī jums palīdzēs krievu forums, vai māte google. Drosele turās uz 4 gb T 35 skrūvēm Var noskrūvēt arī ar T30, kā es to darīju. Viena no šīm skrūvēm paliks klāt plastmasas vāciņam- gaisa pievades trubai, kuru, pašsaprotami, pirms tam jānoņem un turās viņa tikai uz to vienu skrūvi. Tātad paliek trīs- divas apakšā, uz kurām turās arī dzesēšanas trubas (drīzāk neliels dzesēšanas elementiņš). No šī elementiņa pilnīgi un galīgi nav vajadzības atvienot dzesēšanas sistēmas trubas, vienkārši atskrūvēt visas skrūves droselei, atvienot visas augšpusē pienākošās trubas, štekeri un "gāzpedāļa" trosīti. Trosīti visvieglāk būs noņemt, kad drosele jau būs vaļā, pirms tam bezjēdzīgi cīnīties ar to.
Pati drosele manā gadījumā:


Un no otras puses:



Te arī balto, smirdīgo žļorgu paķēru



Starp citu, (šis ir tas plastmasas gaisa pievads droselei, kurš turās uz vienas skrūves) šajā plastmasā iekšā ir sensors, kurš arī prasās pēc tīrīšanas. To var vienkārši izskrūvēt un ar mitru lupatiņu notīrīt.

Lasīju, ka vajagot speciālus karburatoru/droseles tīrīšanas aerosolus. Neh... Es ar lupatiņu un acetonu izberzu un sapūtu pēc tam ar "vīriešu odekolonu" WD-40. Smile



Tīrs!

Pēc visa salikšanas seko pats galvenais- adaptācija. (ja tā to pareizi sauc) Kamēr stellēju visu atpakaļ, noņēmu klemmes. Noņemtas saliku kopā, nedaudz paturēju (sakot, ka pietiekot ar vienāršu noņemšanu), līdz kamēr saskrūvēju. Pieliku atpakaļ klemmes un slēdzu aizdedzi un tā kādu minūti paturēju (pietiekot ar 30 sec). Pēc 5 min startēju. Protams, pirmajās pāris reizēs ne pukst, ne šķauda. Gāzpedāli iebrien aptuveni pusē un griež no jauna. Pēc otrās, trešās reizes tā ilgāk pagriežot "Skaidrīte pamodās", bet gāzpedāli nevar atlaist, kamēr vien apgriezieni neizlīdzinās un motors nesāk normāli rūkt. Tā uz kādiem 1200- 1500 kādu brīdi paturot viss "pats aiziet".
Kāds knifiņš nobeigumā- akumulatoram jābūt pilnam, citādi neleks un metīs kļūdas par eļļas spiedienu, imobilaizeri un citiem zvēriem. Sveces nav jēga skrūvēt iekšā/ārā, ja tās ir slapjas. Ja dzirkstele ir, sveces vairs neaiztiekam.

Cerams, kādam šitas penteris noderēs, jo es tieši šādu pats meklēju un nekur neatradu. Ir divas liekas, ejošas hollas un vesals lērums citu detaļu, gan virsbūves, gan salona, gan motora no a6 c5, ja kādam ir interese.[/img][/url]
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu
korstrik


Pievienojies: 13 Sep 2008
Ieraksti: 274
Atrašanās vieta: Bristol UK

IerakstsIerakstīts: 21:54, 28-Feb-2014, Fri    Ieraksta virsraksts: Atbildēt citējot

никуя ты укатал двигло
_________________
Audi A6 Avant Quattro 2.7 T 2001g

КВАТРА РУЛИТ,ТУРБА ПРЁТ
Atpakaļ uz sākumu
Skatīt lietotāja profilu Sūtīt privāto ziņojumu Send email
Rādīt ierakstus intervālā:   
Ierakstīt jaunu tēmu   Atbildēt uz tēmu    AudiClub [Latvia] Forumu Saturs -> Dzinējs. Benzīns All times are GMT + 3 Hours
Lapa 1 no 1

 
Pāriet uz:  
Tu nevari ierakstīt jaunu tēmu šajā forumā
Tu nevari atbildēt uz tēmām šajā forumā
Tu nevari labot savus ierakstus šajā forumā
Tu nevari dzēst savus ierakstus šajā forumā
Tu nevari piedalīties balsošanā šajā forumā
You can attach files in this forum
You can download files in this forum

All logos and trademarks in this site are property of their respective owner
2002-2007 (C) Latvijas Audi Klubs
Powered by AudiClub Latvia